Verslag Mediabad 3 – 14/11/08

Hmmm, het mediabad vandaag gaf een zekere voldoening. We waren over het algemeen sneller, beter en bewuster aan het werk. ’s Morgens, zodra we allemaal aanwezig waren gingen we direct van start met de redactievergadering. Hier bepaalden we de rollen, ik kreeg zoals gewoonlijk De Morgen om helemaal uit te spitten. Ik ben dan de hele voormiddag bezig geweest met het inventariseren van de bronnen, er informatiefiches van te schrijven en ik heb nadien nog een diepere analyse (wij noemen dit een evaluatie) gemaakt van een artikel omtrend de militaire steun van Angola aan Congo. Dit alles ging -VEEL- vlotter door de laptop die ik had meegenomen. Hierdoor kon ik snel de verschillende artikels afwerken en had ik ook meer tijd om de artikels zelf nauwkeurig te lezen. Enkel spijtig dat ik geen internetverbinding kreeg met mijn kabeltje. Dit had ik nochtans thuis nagekeken. Bijgevolg zal ik voortaan dan alle geschreven documenten thuis moeten doormailen.

Ik vond het onze beste dag tot nu toe! We hebben zeer goed en snel gewerkt, iedereen wist min of meer zijn taak en iedereen kon voort. Echter ben ik nooit tevreden, zeker niet qua organisatie: more is better :)

Adrian.

1 Response to “Verslag Mediabad 3 – 14/11/08”


  1. 1 chloebauwens november 14, 2008 om 9:13 pm

    Leuk, eerlijk, vlot en correct geschreven :)! Klein applaus! xx


Geef een reactie

